Contact

Algemeen

U kunt veel zaken 24/7 online met ons regelen. Dat kan via het menu op de homepage of via de zoekmachine. Vindt u niet wat u zoekt? Neem dan contact met ons op. We helpen u graag verder.

Waar zoekt u contact voor?

Ik wil: Verplicht

Afspraak maken: 

U kunt digitaal een afspraak maken.

Belt u liever voor het maken van een afspraak? Dan kunt u telefonisch een afspraak maken met het Klantcontactcentrum door te bellen naar (0299) 398 398.

We zijn telefonisch bereikbaar van 08.30 tot 16.30 uur. Om u sneller en beter te kunnen helpen, vraagt het Klantencontactcentrum u bij elk telefonisch contact naar uw postcode en huisnummer.

Melding doen:

Vraag stellen:

Onze website beschikt over een zoekfunctie en een hoofdmenu met categorieën. Veel informatie over gemeentelijke producten en diensten kunt u daar vinden.

Wilt u liever een medewerker spreken? Dan kunt u bellen naar (0299) 398 398. We zijn telefonisch bereikbaar van 08.30 tot 16.30 uur. Om u sneller en beter te kunnen helpen, vraagt het Klantencontactcentrum u bij elk telefonisch contact naar uw postcode en huisnummer.

U kunt uw vraag ook indienen door gebruik te maken van dit formulier: 

Product of dienst aanvragen

Wilt u specifiek een product of dienst aanvragen? Onze website beschikt over een zoekfunctie en een hoofdmenu met categorieën. Veel informatie over gemeentelijke producten en diensten kunt u via de tegels op de homepage vinden. 

Niet gevonden wat u zocht? Ons Klantcontactcentrum helpt u graag verder. U kunt bellen naar (0299) 398 398. We zijn telefonisch bereikbaar van 08.30 tot 16.30 uur. Om u sneller en beter te kunnen helpen, vraagt het Klantencontactcentrum u bij elk telefonisch contact naar uw postcode en huisnummer.

Aanvullende documenten insturen:

Heeft u al contact gehad met één van onze medewerkers en is u verzocht om nog aanvullende stukken in te sturen? 

Om uw ingestuurde stukken makkelijker te kunnen koppelen in ons systeem, werken wij met zaaknummers. Op onze brieven ziet u altijd ‘Ons kenmerk’ staan. Geef dit nummer altijd aan ons door als u aanvullende stukken instuurt.

U kunt uw aanvullende documenten met dit formulier insturen:

Openingstijden Stadskantoor:

Als gemeente werken wij enkel op afspraak. Hiervoor worden de volgende fysieke openingstijden aangehouden: 

  • Maandag: 08.30 tot 16.30 en 18.00 tot 20.00 uur 
  • Dinsdag: 08.30 tot 16.30 uur 
  • Woensdag: 08.30 tot 16.30 uur 
  • Donderdag: 08.30 tot 16.30 uur 
  • Vrijdag: 08.30 tot 16.30 uur

Telefonisch zijn we op werkdagen bereikbaar van 08.30 tot 16.30.

Rondom de feestdagen zijn er speciale openingstijden. 

Openingstijden afvalinzamelingsstations:

Contactgegevens

Stadskantoor
W van der Knoopdreef 1
1132 KN  VOLENDAM

Postadres
Stadskantoor Edam-Volendam
Postbus 180
1130 AD  VOLENDAM

Wij willen u graag goed helpen, daarom werken wij alleen op afspraak. 
U kunt uw vraag of aanvraag waarschijnlijk ook digitaal afhandelen via deze site. 

We zijn telefonisch bereikbaar van 08.30 tot 16.30 uur, de receptie is tijdens deze uren geopend. U kunt bellen naar (0299) 398 398. 

Rekeningnummers en bedrijfsinfo

Bankrekeningnummer voor belastingaanslagen: NL27 BNGH 028 502 8839
Algemeen bankrekeningnummer: NL45 BNGH 028 500 2228
KvK-nummer 64973395
BTW-nummer NL8559 28 955 B01

Factuuradres:

Onze voorkeur gaat uit naar een digitale factuur. Deze kunt u mailen naar: factuur@edam-volendam.nl.

Volg ons

Bellen buiten kantoortijden

Buiten kantoortijden belt u met (088) 322 1144. Let op! Dit is alleen voor spoedgevallen na sluitingstijd. De receptie is van 08.30 - 16.30 uur geopend.